grafika - Number Nine SR9 - czy zamiast i740 ??

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_op.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 13:23:55 MET DST

Witam.

Wiem, że karta wiekowa, ale mam obecnie również wiekową siakąś Dayton i740
8MB.

Dostałem Number Nine SR9 SGRAM AGP 8/16 MB DVI + przejściówka DVI-DSUB

System to WinME na płycie Abit BX-6 z prockiem Celeron 800MHz.

Obecny i740 przedstawia sobą dość kiepski obraz na monitorze 17 cali w
stosunku do Radeona 9000 (Sapphire). Wydajność też jest taka sobie i ma
problem z włączeniem monitora po wyjściu ze stanu uśpienia.

Czy jest sens wymieniać ją na wspomnianą Number Nine (znalazłem, że jest na
chipie S3 Savage 4 pro i nieciekawe opinie)?
Chodzi mi przede wszystkim o jakość obrazu przy rozdzielczości 1024x768 w
85Hz. Praca głównie biurowa oraz oglądanie filmów Divx.
Tylko od czasu do czasu może jakieś C&C, Warcraft jakiś starszy Blood...

Pozdrawiam.

Henry(k)

---
usuń 8 z majla