Re: Mysz radiowa

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:23:00 MET DST

"Pawel Pilarczyk" <pila_at_pclab.pl> wrote in

> Jeśli masz dostęp do obu myszek (MX700 i jakiejś innej, taniej
> bezprzewodówki), zrób prosty test. Uruchom Painta i narysuj nim kilka
> kółeczek bardzo szybkimi ruchami myszką. Porównaj kółeczka ze sobą, to
> zrozumiesz, na czym polega różnica.

Tak w ogóle to rysowanie okręgów lub krzywych myszą optyczną jest dużo
łatwiejsze niż kulkową. Kulka ma jakąś bezwładność lub coś w rodzaju
"martwych kierunków" co powoduje że w niektóre kierunki kursor porusza się
trudniej niż w inne. Ja miałem zawsze problem z narysowaniem jakiejś
krzywizny myszą kulkową. Teraz mam optycznego Logitecha i nie ma takich
ograniczeń - narysowanie ładnej krzywizny, okręgu lub elipsy to tylko
kwestia wprawnej ręki:-)

Używam myszki optycznej "z ogonkiem". Jak na razie porządny bezprzewodowy
Logitech jest dla mnie stanowczo za drogi.

--
Cezary "Pafnucy" Belka
Lepiej przezyc jeden dzien jak tygrys,