Hot plug zwyklego IDE

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 10:12:27 MET DST

Witam,
Moze ktos tez sproboje. Niedawno zwisl mi naped dvd na zewnetrznym
kontrolerze, odpialem mu zasilanie i ponownie podlaczylem. System (winda)
nie wykryl nic, ale jak mu dalem "Skanuj w poszukiwaniu urzadzen" w "Sprzet"
na urzadzeniu kontrolera to wykryl naped i mogl on na nowo funkcjonowac.
Probowalem to samo pozniej z dyskiem, ale wogole nie chcial sie rozkrecic i
nie wykrywalo go. Pod windowsem jest troche latwiej, w linuxie nie udalo mi
sie nic zrobic.
Ma ktos jakies doswiadczenia z tym?

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com