Re: USB-Pen FS

Autor: Grzegorz Mazur (news2_at_gregu.cjb.ihateunwantedmail.net)
Data: Thu 22 Apr 2004 - 04:07:29 MET DST

AdrianSocho wrote:
> Czy te urządzenia mają jakiś problem z pracą z innym systemem plików
> niż FAT16 ?? Czy ktoś już kombinował z przeformatowaniem tego na FAT32
> albo Ext2 ??

Teoretycznie nie powinno być problemów, ale nie próbowałem jeszcze...
Poza tym chyba że masz naprawdę duży egzemplarz (>512MB), to chyba nie
opłaca się tam wstawiać FAT32. A co do Ext2 - no cóż... Jeśli chcesz na
tym Linuxa stawiać, to pewnie się da :D

> czy komuś udało się odpalić system z tego ??

To zależy od BIOSu i od Sticka. BIOS musi umieć odpalić z USB-Floppy
albo USB-HDD. A Stick (AFAIR) musi mieć boot sector, ale tu już nie
jestem pewien (pamiętam, że niektóre są reklamowane jako bootable, ale
nie wiem jaka jest różnica).