Compaq Armada 7400 problem z boot-owaniem

Autor: Leszek (skunks1_at_gazeta.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 23:05:11 MET DST

Mam tego notebooka i nowy HD na który wrzuciłem na innym komputerze
instalkę systemu.
Próbuje wystartować komputer z dyskietki serwisowej którą sciągnąłem ze
strony producenta
http://h18000.www1.hp.com/support/files/desktops/us/download/7106.html
 (zrobiłem boot-owalną dyskietkę ) .
Niestety :-(((, napęd FDD chwilkę kręci informując że startuje MS-DOS i
zaraz
wyrzuca mi komunikat
"Bad or missing comand interpreter"

Od kilku godzin przeglądam cały internet i nie mogę znaleźć przyczyny.
Może ktoś miał podobne "przygody" i mógłby coś poradzić .
Pozdrawiam

Leszek