Re: creative live, audigy i audigy 2

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 22:45:59 MET DST

Użytkownik "wojtek sulewski" <wojteksulewskiWYTNIJTO_at_op.pl> napisał w
wiadomości news:458d.000015bf.4086c582_at_newsgate.onet.pl...

> przymierzam się do kupna jakiejś karty dźwiękowej, która obsłuży
głośniczki
> 5.1... czy jest znaczna różnica pomiędzy wymienionymi powyżej kartami?
bo
> cenowo to ponad 200zł
>
> potrzebuję czegoś głównie do słuchania mp3/oglądanie filmów, rzadziej do
grania
> w gry. czy zwykły live mi wystarczy, czy może lepiej zainwestować w
audigy?

Myślę, że skoro do gier sporadycznie to Live z powodzeniem wystarczy.
Audigy od Live różni się dosłownie kilkoma bajerami w grach, trochę
czystszym dzwiękiem, a Live i tak ma super parametry.