Re: Parametry monitora

Autor: Nunatak (nunatak_at_op.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 21:53:10 MET DST

On Wed, 21 Apr 2004 21:19:01 +0200, Ireneusz wrote:

> [...]

Dorzucam jeszcze grawitację (ta to dopiero robi spustoszenie)

> Zapytam sie jednak po co chcesz ingerowac w parametry ,
> karta graficzna ma duzy wplyw na jakosc obrazu ,
> marna grafa to i taki obraz .

Nie jestem pierwszym właścicielem i nie wiem jakie są domyślne
parametry, a zmiana dostępna jest z menu, więc teoretycznie jest
dozwolona i bezpieczna, ale w praktyce lepiej się zapytać.

Pozdrawiam

--
Nunatak Ustronie.417
"Paranoja to nie jest wtedy gdy myślisz, że wszyscy chcą Cię zabić.