Smarowanie..

Autor: Maciej Mcj Suliński (emcejotek_at_gazeta.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 21:21:19 MET DST

Dzien dobry.
Jak to jest w koncu z tym smarowaniem? Moze niechaj sie wypowiedza eksperci.
Bylem dzis u kumpla - i on takiego samego Athlona jakiego mam ja (2000XP) ma
"zalanego" wrecz pasta. Malo tego, na wentylatorze, na podstawce (miedziana
chyba) tez ma nalozone pasty.. i to nie cienka warstwe, a konkretna warstwe
rozsmarowana po calej podstawce. Wymienilismy kilka zdan na ten temat i
ponoc tak poradzili mu w serwisie... mi nic takiego nie doradzali. To w
koncu jak to ma byc? Nie wchodzi tu w gre zasada: Co za duzo to nie zdrowo?

Pozdrawiam..

--
Maciej Mcj Suliński pismak zwyczajny
gg 4968248 sail[at]quarknet[dot]pl