Re: celek 2,6 vs athlon barton 2500+

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 16:54:53 MET DST

> Ciekawe czy zauważyłeś prawidłowość że 70 % problemów z softem i z
> nieprawidłowa pracą systemu pojawia sie na kompach z osadzonym procesorem
> AMD.

Ostatnio rozmawiałem z człowiekiem odpowiedzilnym za komputery w pewnej
gminie gdy podpinał sprzęnt z celkiem 2 GHz gdy spytalem sie czemu nie Duron
dużo tańiej do biura to odpowiedział że kiedyś nastawiony był naAMD ale
firmy robiące oprogramowanie (jakieś wykorzystywane w gmine) jeżeli cos nie
dzialo obarczały winą AMD i nie ważne że na Intelu to samo i powiedział że
dlatego aby wybić ten argument z ręki
(osobiście od 4,5 roku na 2 kolejnych prockach z stajni AMD beż żadnych
problemów. Problemy z stabilnoscią systemu to miałem na Cyrixie PR200)