Re: Mysz radiowa

Autor: bArt (nospam.bszspox_at_interia.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 19:53:00 MET DST

> Witam :)
>
> Mam pytanie poniewaz najwyzszy czas wumienic moja stara mysz na cos
> nowego bo czasm juz mnie cholera bierze jakie to moje urzadzenie jest
> toporne... I tu pytanie. Pracuje przy Cadzie i mam obawy co do zakupu
myszy
> optyczno-radiowej? Czy sluszne? Chodzi mi glownie o komfort pracy i wplyw
> bezprzewodowego polaczniea na plynnosc ruchu myszki.
>
> Dzieki za rady :)

Witaj
    Uzywam juz z 2 miesiące logitecha click!+ i jak dotąd nie mam z nią
żadnych problemów. Wykorzystuje głównie do 3dsmax'a i do gier. Stan baterii
jest pokazany w trayu, jak sie kończą to wyskakuje powiadomienie ale mozna
jeszcze z dzień popracować. Do póki myszka nie zgaśnie, cały czas działa tak
samo, bez względu na poziom zużycia baterii.

--
pozdrawiam, bArt