Re: może i ta grupa

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 19:36:08 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Ja już dawno przestałem to czytać, a punktem zwrotnym był
> słynny artykuł Toma w którym nabluzgał zwolennikom AMD w stylu
> "jesteście głupi i macie brzydkie zabawki". Zresztą wtedy
> krytyczne komentarze na temat tego artykułu pojawiły się też
> w paru renomowanych serwisach internetowych.
>
> Od tego czasu artykuły na Tom's Hardware często dziwnie
> faworyzują Intela -- nawet benchmarki, które na wszystkich
> pozostałych serwisach pokazują lekką przewagę AMD, na TH
> kończą się prawie porażającą wygraną Inteli.

Skoro przestałeś to czytać to skąd wiesz, ze faworyzują Intela:)) Jakoś
tego nie zauważam w najnowszych recenzjach. Na pewno nie ma porażającej
wygranej Intela, chociaż w bojach A64 vs. P4EE ten drugi wypada lekko
lepiej. Ale w innych recenzjach jest podobnie. Poza tym serwis
Tomshardware to nie tylko procesory... I właśnie tutaj można spotkać
testy sprzętu, którego gdzie indziej nie spotkamy. Dodatkowo zrobione w
miare profesjonalnie.

--
# Łukasz Ledóchowski lukled_at_tlen.pl GG:503647
# Duron 2000MHz (10x200) | Epox 8KRA2+ | Kingston 2x256 PC 3200