Re: athlon 2.0

Autor: axell (axell_at_wywalTo.op.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 14:09:48 MET DST

> Arctic Cooper Silent Rev 2 na allegro

Mozesz cos wiecej powiedziec
jak sie sprawuje w rzeczywistosci bo z tego co widze to cena
calkiem przystepna. A ja chetnie zainwestowalbym w lepszy
wentylator. Mam bartona 2500+ @(10x200 pokazuje 2700+)
z obnizonym napieciem na 1.55 a w stresie temperatrura dochodzi
do 60C ( wentylator WhisoerRock III A3200+, plyta Epox
8RDA3I nforce2 ultra 400).
Chcialbym puscic to na 11x200 ale niestety przy próbie obciazenia
natychmiastowy zwiecha :(

pozdrawiam
axell