Re: Mysz radiowa

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 17:05:41 MET DST

"Jacek ?." <jdlolokWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl> wrote:
[ciach]
> Mnie to zawsze wqurzalo jak konczyla sie bateria. Kursor skakal jak chcial.
> Ja bym proponowal optyczna ale jednak z ogonem tzn przewodem.

A jaka to byla? Bo ja mam jakas A4Tech co jest razem z klawiatura i zgon
nastepuje natychmiast (nic nie wariuje). Wiem ze w jedym modelu logitecha
(taki z ladowarka w postaci stacji dokujacej) nie ma z tym problemu.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com