Re: Mysz radiowa

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 15:13:10 MET DST

OsC <osmak_at_tlen.pl> wrote:
> Mam pytanie poniewaz najwyzszy czas wumienic moja stara mysz na cos
> nowego bo czasm juz mnie cholera bierze jakie to moje urzadzenie jest
> toporne... I tu pytanie. Pracuje przy Cadzie i mam obawy co do zakupu myszy
> optyczno-radiowej? Czy sluszne? Chodzi mi glownie o komfort pracy i wplyw
> bezprzewodowego polaczniea na plynnosc ruchu myszki.

To że mysz jest bezprzewodowa nie ma znaczenia pod względem ruch myszy -
fale zastępują po prostu kabel. Możesz odczuć jedynie dyskomfort ze względu
na oszczędność mocy przez mysz - po pewnym czasie nieruszania myszą rzadziej
miga diodą od badania powierzchni (to czerwone od spodu) i trzeba paru
ruchów myszą aby wskaźnik ponownie zaczął reagować.

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com