Re: Napedy wymienne w notebookach

Autor: Martti (mmrozinski_at_poczta.bezspamu.onet.p.l)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 14:48:25 MET DST

Użytkownik "sikh21" <sikh21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy napedy wymienne w notebookach sa dedykowane do konkretnego modelu (tzn
> czy w danym modelu notebooka mozna zastosowac tylko dany model napedu) czy
> sa one standaruzowane i rozne modele napedow pasuja do roznych notebookow
> (roznych producentow)?
> Pozdrawiam
 Czesc,
wymiary napedow i zlacza sa generalnie standaryzowane,
nie chodzi tu o jakies super hiper male (duze? czy inne wynalazki)
na pewno beda w innych standardach wszelkie wyjmowane
czyli compaqowski multibay tylko do compaqa,aczkolwiek
jest to standardowy naped, tylko ma dolozona wymienna ramke w kolo
ze zlaczem i troszke szerszy przedni panel (o grubosc tej ramki)
Ja do swojej Armady M500 zaaplikowalem nowa nagrywarke
LG combo.Ramke kupilem na aukcji.Dziala rewelacyjnie.
Ta sama nagrywarke zastosowalem w Californi Acces
i ibm-ku t-21 bodajze (tez przez oryginalna ramke )

pozdro,

Martti