Sterowniki audio do p³yty Asusa

Autor: Rostov (shak04_at_o2.pl)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 13:13:03 MET DST

Mam nastepujacy problem :

Jestem w posiadaniu plyty glownej Asusa A7V8X-X ze zintegrowana karta
dzwiekowa, problem w tym, ze w oprogramowaniu do tej karty : SoundMAX Control
Panel nie ma zakladki z mixerami, za pomoca ktorych moglbym na przyklad
zmniejszyc moc basow.
Facet w serwisie powiedzia³ mi, ¿e trzeba ¶ci±gn±c najnowsze sterowniki audio
do tego modelu plyty, wiec sciagnalem ze strony www.asus.com.tw wersjê
5.12.01.3663 tychze sterownikow z 10.09.2003 w wersji dla Win98 - bo takiego
posiadam - zainstalowalem i nadal nie mam trzeciej zakladki z mixerami.

Prosze o pomoc, skad moge sciagnac wlasciwe sterowniki.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl