Re: Kompresja dysku

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Wed 21 Apr 2004 - 11:21:23 MET DST

Kania <manpowered_wytnij_to_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Mam komuter ze skompresowanym dyskiem ( w windzie widzi dysk C i H) ale chc?
> od "odkompresowa?" Jak mam go sformatowa? ?? Podobno s?u?y do tego jaki?
> program drvspace ale sk?d go wzi??? ?? ( za rady typu "kupi? za 200$"

Narzędzia do kompresji dysku powinny być w systemie; jeśli nie masz ich
zainstalowanych zrób to. To narzędzie do kompresji powinno być gdzieś w
akcesoriach. Jeśli uruchomisz windowsowy program do kompresji będzie tam
opcje do odkompresowania dysku.
Tutaj znalazłem podobne pytanie i dużo odpowiedzi:
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/Win95_3x/Win95/Q_11323478.html

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com