Re: proble z wylaczeniem komputera

Autor: Black Fox (oynpx.sbk_at_2pbz.cy_ROT13)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 15:49:16 MET DST

Hajpero wrote:

> Nie no wlasnie ja nie mam problemu

Twój psychiatra też tak uważa? :o)

> wlasnie ty masz problem stary.

Nie sądzę... ;o)

> Jak ci sie bedzie reseetowal wyciagnij szybko wtyczke z kontaktu i
> problem masz z glowy! /.../

Jak Tobie "się będzie resetował" - system - polecam najpierw zacząć od
wskazanego przeze mnie tropu. Nie zadałeś chyba sobie trudu przemyślenia
powyższego. Nawet pewnie nie zdajesz sobie sprawy jakie rozwiązania
proponuje wskazana przez mnie grupa, bo gdybyś wiedział powstrzymałbyś
się od pisania powyższych bzdur. :o)
Jeśli sądzisz, że moja propozycja była błędna to chętnie wysłucham
alternatyw, a śmiecenia na grupie, prywatnych wycieczek robionych
publicznie i głupoty tolerować nie będę.

--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--