Procesor a programiki chłodzące

Autor: Karol Bociek (imie_nazwisko_at_XYZwp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 19:46:59 MET DST

Witam
Używam programu CoolerXP, który obniża ładnie temperaturę procka z ok. 50 na
40 stopni.
Z tego co wiem, chłodzenie polega na wyłączeniu procesora aż do następnego
przerwania. Informatykiem nie jestem, ale takie przerwania chyba do procka
często docierają.
Czy wobec tego częste włączanie i wyłączanie nie wpływa ujemnie na żywotność
procesora?

Pozdrawiam

--
Karol Bociek
+Popraw adres przy odpowiedzi na skrzynkę+