Re: Dysk Hitachi 7K250 ..czy jest cichy??

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 18:34:40 MET DST

"Robert_" <robert_asWYTNIJ_at_wp.pl> wrote:

> Czy dysk Hitachi 7K250 jest cichy ??? Mam okazje kupic cos
> takiego w wersji 40Gb na wymiane za swoj WD400BB ktory dosc
> mocno halasuje talerzami.

W idle jest cichy, tylko co jakis czas slychac cichy pisk pozycjonowania
glowicy. W seek juz slychac chrupanie. Mam w pracy WD400JB po jakims pol
roku jest strasznie glosny :/

> A moze jednak Seagate 7200.7 ST340014A ??

Rok gwarancji zniecheca...

> podobno mocno sie grzeje.. Maxtor chyba za glosny.

Ostanie co slyszalem DiamondMax9 to byly ok z glosnoscia ale to znowu rok
gwarancji.

> lata zmieniam dysk no i wlasnie przyszedl ten moment.
> Pojemnosc 40Gb jest dla mnie zupelnie optymalna, wydajnosc
> owszem ma swoje znaczenie

Hitachi zdecydowanie najszybszy.

> natomiast najwazniejsza teraz jest
> cisza bo to dysk do domu gdzie raczej nic skomplkowanego na
> dysku sie nie dzieje.

Moze Samsung? Cichy choc dosc znacznie sie grzeja no i demonem szybkosci
tez nie sa.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,