Re: Plik wymiany 20MB :-)

Autor: Robert S (robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 15:55:39 MET DST

> a po co Ci plik wymiany przy tej ilości ramu?

Podłączę się do wątku i spytam. Też mam 1gb ramu i chce go wyłączyć (nawet
to zrobiłem tak mi się wydaje) ale po wyłączeniu Menadżer zadań pokazuje mi
Pamięć zadeklarowaną 926Mb a program kompresujący do divx-a zaleca abym wył.
pam wirtualną dla szybszego działania. W Systemie pamięć ustawina na 0. Co
jest? O czym nie wiem? Przepraszam że tu ale na grupie o Xp nikt mi nie
odpowiedział a jak zobaczyłem tu to postanowiłem sie spytać,