Czyszczenie glowicy drukarki Canon S200x

Autor: Pawel (pawcik_at_poznan.multinet.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 16:31:32 MET DST

Witam
Mam nastepujacy problem.
Znajomemu prawdopodobnie zaschla glowica w drukarce Canon S200x, bo nie
byla przez ponad miesiac uzywana.
Jako ze mieszkam od niego w dosyc duzej odleglosci i moge przyjechac do
niego tylko na pare godzin, jaki bylby najszybszy sposob odetkania tej
glowicy ?
Czy pomoze jej, jak juz czytalem na tej grupie i w czasopismie
zanurzenie jej w cieplej wodzie na chwile ?
Jaka musi byc temperatura tej wody i na jak dlugo mam wlozyc do niej
glowice ?

I drugie pytanie: jako, ze nigdy nie rozbieralem jeszcze tego Canona,
mam pytanie, czy ktos rozbieral juz ten model ?
Czy wyjecie i zalozenie z powrotem glowicy jest latwe, bo nie chcialbym
niczego popsuc ?
Do serwisu raczej nie mam zamiaru oddawac, bo koszt czyszczenia jest
porownywalny z polowa ceny nowej drukarki.
Licze na wasza pomoc.

Pozdrawiam
Pawel