Re: Re: Nie mozna zapisac na fdd

Autor: bvgftr_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 20 Apr 2004 - 15:11:16 MET DST

Użytkownik Michał Wilczyński <netwolf_at_poczta.onet.pl> napisał:
>Dobry user bvgftr_at_poczta.onet.pl naskrobał cuś niecuś:
>
>Witam!
>Jaka to płyta główna, do której masz podpiętą stację? Np. płyty główne
>Asusa, posiadają opcję zablokowania w BIOS\'ie zapisu na dyskietkę.
>(stacja dyskietek może tylko odczytywać, bez możliwości zapisu).
>Rozumiem, że podpinałeś inny model stacji dyskietek do tej płyty, czy
>też wkładałeś dyskietkę do stacji w innym komputerze?
>
>--
>Michał
>GG # 1759520
>e-mail: netwolf_at_poczta.onet.pl

Jakis czas temu mialem problem z zapisem na fdd (problem opisany wyzej). Przyczyna usunieta.
Nie moglem zapisac poniewaz w BIOSIE byla wlaczona opcja blokady zapisu.
BIOS - Award.
Opcja Integrated Pherypherials/ FDC write protect nalezy przestawic na Disabled
Dziekuje MIchalowi Wilczynskiemu za pomoc.
Pozdrawiam Miet