problem z myszą

Autor: AdamF (adamfun_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 14:50:25 MET DST

Mam Win98sepl i mysz A4Tech Irw-25 z 2-ma kółkami. Ostatnio odinstalowałem
GordianKnot 0.28.7 a zainstalowałem 0.27 bo nowsza wersja mnie wkurzała
wolną pracą. Po tych zabiegach stwierdziłem, że nie działa mi pionowe kółko
myszy : ani w folderach i oknach, ani w Offisie, ani w IE lub OE oraz nie
działa przewijanie w odtwarzaczach np. PowerDVD lub CinePlayer. Program
sterujący myszą ( iWheelWorks 7) działa OK. Nie pomaga usuwanie myszy ani
reinstalka sterów ani ponowne wgranie GK 0.28.7. Coś zostało usunięte, i nie
wiem co, z systemu. Proszę o info lub radę jak to opanować i przywrócić
działanie pionowego kółka ( bez reinstalki systemu ). Z góry dzięki, Adam.