Re: [NTG] Jak uruchomić Dosa spod WinXp??

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 13:27:19 MET DST

Użytkownik "C&C" <celewicz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Chcę sformatować partycję na której jest Windows XP ale nie wiem jak
> mam uruchomić dos żeby to zrobić. Próbowałem z dyskietki startowej
> win8 ale się nie da. Jaki jest sposób żeby to zrobić ??

Używaj narzędzi, które dostałeś z systemem. Narzędzia DOS-owe mogą ci
uszkodzić już istniejące partycje.

Uruchom Konsolę Odzyskiwania z płytki instalacyjnej i wykonaj polecenie
format. Inne wyjście, to sformatowanie tej partycji spod Instalatora,
tylko potem przed kontynuacją instalacji lepiej uruchomić go ponownie.

/odpowiadając zmień px na pl/