Re: wolny komp - modem przez USB czy ETH?

Autor: Andrzej Romańczuk (biuro_at_rom-an.com.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 12:04:29 MET DST

> Mysle, ze nawet jak kupisz taka za 15 zl. to bedzie lepiej :)

A ja mam coś takiego:
sprzęt to notebook z celeronem 2000 i 266DDR
SDI mam podpięte przez przelotkę COM/USB2.0
może ktoś mi coś doradzi, bo już wszystko sprawdziłem, system
przeinstalowałem i nic
w momencie gdy ciągnę coś z internetu lub po prostu gdy strona się otwiera -
strasznie zwalnia mi maszyna, procesor jest obciążony w 100%, kursor myszki
wtedy się przycina, aplikacje zwalniją
nie jest to sprawa systemu ani programu działającego w tle bądź wirusa

roman