Upgrade biosu w starym kompie

Autor: krzymek (bez_at_maila.pl)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 11:58:59 MET DST

Hej.
Przymierzam sie do zaktualizowania biosu w starym kompie P166 na płycie soyo
i430TX.
Znalazłem dwie nowsze wersje biosu do mojej płyty oraz program Award Flasher
8.12.
Problem jest taki: gdy dochodzi do pytania o backup starego biosu to program
sie wiesza tzn. nie chce zrobić backupu a troszke obawiam sie, że w
przypadku nierobienia backupu przebiegnie zle proces aktualizacji biosu.
Co byscie doradzili ? Zmienić program do wgrywania biosu czy zaryzykować
upgrade bez backupu ?

--
--=[krzymek]=--