Re: przejsciowki - dysk ata do plyty sata

Autor: Lukasz Goralczyk (lukasz_at_gora-spamtrap-lczyk.com)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 09:47:55 MET DST

azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Mam plyte z 2 zlaczami SATA i chcialbym do nich podpiac dysk ATA133.
> PAtrzylem na oferty przejsciowek ale ko..nik ma za 260 zl !!!

Tak to juz jest, wszelkie takie duperele sa pieronsko drogie. Komputery nie
sa wyjatkiem, np. w aparatach Canon glupi cylinder z alu nakladany na
obiektyw + jakies przystawki 600 PLN. Kupisz pare taich przystawek i drugi
aparat masz. Firmy zawsze zylowaly na wszelakich czesciach zamiennych i
dodatkach (z nielicznymi wyjatkami).

--
Lukasz (odpisujac usun -spamtram- z mojego adresu)
http://lukasz.goralczyk.com