Odp: Najlepszy komp na rynku

Autor: MaYa (wojtekm_at_poczta.fm)
Data: Tue 20 Apr 2004 - 08:25:39 MET DST

No to w koncu ten komp ma byc najlepszy i najdrozszy, czy nie drogi, a co za
tym idzie, na pewno nie najlepszy ??? Idziemy po trupach czy ogladamy sie na
konkurencje, bo juz sie pogubilem ? A jezeli ma byc najlepszy, po prostu
zagladnij do cennika i wybierz najdrozsza grafike (albo poczekaj na nowa
seriie GF, cena sprosta Twoim wymaganiom), Ath.64, RAMu do oporu i plyte pod
w.w. procesor.

pozdrawiam

wojtek