Re: Mysz PS2

Autor: Artur Marianski (artur.marianskiWYTNIJ_TO_at_pf.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 20:51:44 MET DST

W artykule c616pc$d8v$1_at_sunflower.man.poznan.pl,
niejaki(a): Hubert Grzegorzewski z adresu
<spamerom_at_kij.wiadomo.gdzie.invalid> napisał(a):

> Radek, zwykle odpowiadasz fachowo i kompetentnie, więc aż zajrzałem do
> szuflady... W takim razie przejściówka PS/2 -> COM, którą dostałem
> swego czasu do myszy Logitecha (i która leży teraz u mnie w
> szufladzie) to jest ten nieliczny wyjątek? :)
> I dlaczego w takim razie działała też z zupełnie inną myszką A4Techa?

No wlasnie, ja do jakiejs taniej myszki A4techa swego czsasu tez dostalem
taka przejsciowke, zreszta to byl warunek konieczny, bo tamta stara plyta
glowna nie miala zlacza PS/2 :)
Chyba to jednak nie jest az taka rzadkosc. Choc zgadzam sie z tym, ze jesli
przejsciowka nie jest dedykowana dla konkretnej myszy, to male szanse ze z
nia zadziala.
BTW: choc jak rozumie, przejsciowka z Twojego Logitecha pasowala do myszki
A4techa ?

Pozdrawiam.

--
                 Artur Marianski
* Przy odpowiedzi usun z adresu napis WYTNIJ_TO *