problem z dyskiem ???

Autor: soonic (soonic_at_op.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 17:46:51 MET DST

witam,

mam dysk WD 80GB 8MB cachu. Chyba ma nie caly rok. Jest na nim system.
Ostatnio z 2-3tyg. temu wystapil taki blad ze dysk jakby sie wylaczyl,
system sie wiesza, czerwona kontrolka pali sie non-stop przez caly czas. Gdy
robie restart kompa, nie wykrywa mi sie dysk. Wtedy musze komputer wylaczyc
i wlaczyc dopiero po kilku minutach, i wtedy wszystko wraca do normy. Ta
sytuacja powtorzyla sie dzis 2 raz od tamtego okresu. Nie wiem co to
znaczy - moze za malo pradu, przegrzewa sie, oznaka ze mi padnie w niedlugim
czasie?? Jesli ktos moze mi pomoc oraz mial podobne objawy u siebie z
dyskiem to prosze o odp.

soonic