RAID i SCSI

Autor: Marcin Milewski (gep78_at_gazeta.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 15:23:17 MET DST

Witam
Nie wiem czy pisze na wlasciwa grupe jesli nie t prosze o namiary na ta
wlasciwsza.
W czym problem?
Otoz nigdy nie mialem do czynienia z dyskacmi SCSI oraz z RAID'em.
Prosze o podanie jakiegos linka do artykulu traktujacego o dyskach SCSI i
polaczeniu ich w raidzie.
Nie chodzi mi o artykul ze raid dzielimy na 0, 1 itd itp. Tylko praktyczne
zastosowanie. Przyklady konfiguracji, ile dyskow jest wymagantych na
poszczegolny raid, czy musza byc tej samej wielkosci, itp, itd. Poprostu
jestem lama w tym temacie i nie bede tego ukrywal.
Dzieki wielkie z gory.

Marcin