Re: plik nie do usunięcia

Autor: Krzysztof W. (skrzekacz_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 13:36:21 MET DST

Ja bym najpierw zrobił scandiska na tej partycji i może naprawi na tyle żeby
można było usunąć ten plik. Jeśli to Fat32 to uruchomiłbym z dyskietki
startowej i wtedy spróbował wywalić. Jeśli to NTFS to nie wiem. No chyba, że
plik należy do innego użytkownika albo z poprzedniej instalacji WinXP, to
wtedy chyba go na własność trzeba przejąć i wtedy usunąć. Mogę też bzdury
pleść to wtedy mnie poprawcie. Pozdrawiam