dvd-rom asus e161p1 problem

Autor: Andrzej (pan_brendi_at_bojkow.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 10:37:26 MET DST

Witam
Kupiłem napęd DVD-ROM ASUS'a model E616P1 i mam z nim same problemy. Bardzo
słabo czyta CD-R'y, a czasami zdarzają mu się błędy w odczycie takich płyt,
a innych napędach płyty te odczytywane są bez problemu.
Czy ktoś ma podobne problemy z tym napędem ??
Znalazłem też w internecie, że różnica między e616 a e616p1 jest kolosalna,
czy ktoś miał styczność z obydwoma napędami tego producenta ??
pozdrawiam
Andrzej