Re: Voicemodem

Autor: Mija (technik9_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 08:57:42 MET DST

> podlacz wyjscie z karty dzwiekowej do wejscia do mikrofonu
> w modemie, inicjuj polaczenie przez modem i podnies
> sluchawke w telefonie. Dzwieki odtwarzasz normalnie przez
> karte dzwiekowa ktore nastepnie beda szly przez modem w
> linie tel.

Dzieki za podpowiedz - to juz cos. Sama linie moge podlaczyc
- to nie problem. Bardziej boli mnie podlaczanie karty dzwiekowej
do modemu - chcialbym, aby modem jako urzadzenie audio
funkcjonowalo w systemie niezaleznie od karty dzwiekowej
- moze sa do tego jakies sterowniki, ew. dedykowane urzadzenia ?

Mija