Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 01:04:04 MET DST

Cześć Wojtek,

W Twoim liście datowanym 18 kwietnia 2004 (11:58:48) można przeczytać:
W> 1. _Wojtuś_ ?? Znamy się ??

Na szczęście nie, ale nie możesz mieć więcej niż 13 lat więc pozwoliłem sobie zdrobnić.

W> 2. Nie mam zamiaru z Tobą dyskutować, bo dalsza rozmowa jest dla mnie bez
W> celu. Szczególnie, że swój _poziom_ pokazałeś kilka postów wyżej.

Przyganiał kocioł garnkowi...

W> 3. W moim pooprzednim poście możesz znaleźć znak _;)_. Jeśli nie wiesz co
W> on oznacza skorzystaj z google.

No tak... emotikon. Jestem pod wrażeniem, ale musisz jeszcze poćwiczyć pisanie. Może kiedyś uda Ci się wyrazić jakieś uczucia NIE podpierając się głupawym uśmieszkiem.

W> 4. Od mojego tatusia to Ty się odstosunkuj...

Hmmm... niech Ci będzie odstosunkowywuję się.

W> 5. *PLONK warning*

Daj spokój bo kłuje mnie w boku ze śmiechu.
Ostatnio mój sześcioletni chrześniak przyniósł to z przedszkola i jak już nie chce jeść zupki to mówi "plonk łorning", zresztą powtarza to przy każdej możliwej okazji.

--
Zygi
GG:1948754