Re: Prad w myszce po wylaczeniu komputera

Autor: latet (latet_at_rr.pl)
Data: Mon 19 Apr 2004 - 00:21:43 MET DST

> Czy ktos sie spotkal z czyms takim? Nie za bardzo chce mi sie wylaczac
> komputer z gniazdka a czasami potrzebuje zostawic go wlaczonym na noc ....

Z gniazdka?
To znaczy, ze nie masz ani wylacznika z tylu zasilacza,
ani listwy antyprzepieciowej z wylacznikiem,
ani UPS-a?
Ja bym tak nie ryzykował... za duzo spalonych kompow widzialem.

BTW:
Niedawno kupilem kompa na plycie Ausus P4P800,
i on ma tak, ze startuje od razu po wlaczeniu do pradu...
Szukalem w BIOS i nic nie znalalzalem...
Czyli po prostu jest on odpalany przez... wlaczenie UPS-a.

latet