Radek 9600 128/128 od sapphire

Autor: Wojtek (wojciecho_at_o2.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 14:53:33 MET DST

Witam!

Kilka dni temu pytalem o opinie nt. w/w karty. Udalo mi sie ja 'wyciagnac'
ze sklepu do testow do poniedzialku - oto wyniki i moje wrazenia:

- 3dmark 2001se = 8790
- 3dmark 2003 = 2465
   (na p4 2.6)

- Jakosc obrazu 2d - byly male problemy z d-sub i panelem lcd (przy
rozdzielczosciach nizszych niz optymalna zle dobieral z automatu). Problem
rozwiazuje reczne ustawienie w menu panelu.

- Jakosc wyjsca TV - jednym slowem: super. Filmy z dvd w kompie nie roznia
sie jakoscia od odtwarzanych dobrym sprzetem stacjonarnym - nie wiedzialem,
ze to wogole mozliwe :)

Podsumowujac: jak na karte za 470 zl wyniki w 3d raczej srednie, za to
jakosc obrazu, w tym na TV wysmienita. Chyba ja sobie zostawie :)

pozdr. Wojtek