Re: Ausus TUSL-C i rozpaczliwie wolna praca HDD

Autor: chris_ (user_at_application.com)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 12:19:02 MET DST

Dokladnie tak samo ja zmierzylem -programem Nero 5. Moze to nie jest jakis
super wiarygodny test (czasami podawal nawet 41MB/s) ale na jego podstawie
mozna okreslic mniej wiecej wydajnosc odczytu z danego dysku. No i
oczywiscie mam zainstalowany ten Intel Application Accelerator bo u mnie
wyraznie skraca czas uruchamiania windows XP.
Co do tych 22MB/s dla Barracudy 120GB to ciezko powiedziec bo wiele zalezy
od konfiguracji komputera. Ale fatycznie nie jest to zawrotna predkosc jak
na dysk tej klasy.

krzysiek