Re: dziwne uruchamianie się kompa

Autor: MhF (marchewozol_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 10:47:08 MET DST

Bry,

W Twoim mejlu z 18 kwietnia 2004, można przeczytać:

Y> Wygląda to tak, że po włączeniu komputera słychać jak rusza zasilacz, ale
Y> tylko odpala i za moment gaśnie na chwilę (1-2s) po czym znowu rusza i dalej
Y> już jest ok. Obawiam się jednak, że to może coś uszkodzić. Płyta główna to
Y> Asus A7V8X-X. Niby dobra płytka overclockerska, ale zdaje się że to ona
Y> powoduje to zachowanie no bo co by innego? Zasilacz jest dobry bo z inną
Y> płytą chodził bez problemu (taki sam Asus bez ostatniego X i gigabyte). Co
Y> można z tym zrobić i czy zagraża to jakimś elementom na płycie takim jak np.
Y> RAM?

Hmm... Zaczynam sie martwic. Sam mam ASUSA A7N8X-X (na NForce2). Dwa
dni temu tez dostal korby - po odpaleniu kompa rozkrecal system,
dyski, wiatraki... wszystko poza procem i karta grafiki. W tym
stanie stal sobie 20-30 sek, a nastepnie odpalal, sprawdzil ram, dyski
wykryl i stawal, migajac kursorem. Proby wejscia do BIOSU konczyly sie
analogicznie. Plyte juz wymienili mi w serwisie, ale zastanawiam sie
czy to oporne bootowanie nie jest jakas zmora serii A7.8X-X....

Ja bym zaniosl sprzet do serwisu, o ile na gwarancji. I to migiem :P

--
MhF