Problemy przy łączeniu się z Internetem

Autor: Wojtek (rafiki_yako_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Apr 2004 - 01:59:27 MET DST

Witam, chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak z moim kompem i jak to
zlikwidować/zmienić.

Otóż za każdym razem gdy tylko łaczę się z Internetem (połączenie modemowe),
natychmiast w różnych miejscach na dysku wgrywają mi się dziwne pliki z
rozszerzeniem exe (dziesiątki takich plików). Pliki te mogę wyrzucić przez
zwykłe "delete", w każdym razie po takim wyczyszczeniu już się nie pojawiają,
ale gdy następnym razem łączę się z siecią - wszystko się powtarza. Nie pomaga
firewall (fakt, darmowy, więc pewnie dość słaby, a mianowicie ZoneAlarm). W
dodatku nawet jak w danej chwili nic nie ściągam z netu, to cały czas ZoneAlarm
wyświetla mi, że komputer właśnie coś ściąga. Poza tym cały czas, bez względu
na to, czy w danej chwili ostro pracuję na komputerze, czy też nie, słyszę, jak
twardy dysk pracuje, jak coś tam czyta bez przerwy, na co zresztą wskazuje
lampka kontrolna, która co pół sekundy mniej więcej gaśnie i zapala się.
Program antywirusowy nic nie wyłapał, choć znowu nie jest on najmocniejszy jaki
może być.

Owe wredne pliki mają różne nazwy i jedne mają chcarakter erotyczno-
pornograficzny, a inne - zupełnie nie (na przykład "Windows patch.exe" albo coś
w tym stylu). Zresztą nieważne co to jest - nie chcę tego otwierać, a przede
wszystkim nie chcę tego mieć. Co mógłbym zrobić oprócz wyrzucenia kompa przez
okno? Czy da się to wyeliminować bez oddawania go do naprawy?

Z góry dzięki za informacje

Pozdrawiam

Wojtek