windows xp+drukarka usb

Autor: marx (marekqwer_at_gazeta.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 23:21:10 MET DST

witam

pomocy bo juz nie wiem co robic. podlaczam drukarke do portu USB (lexmark
Z705-chociaz nie sadze ze model ma znaczenie) drukarka na poczatku byla
wykrywana jednakze jak wskazywalem na katalog ze sterwonikami -pojawial sie
monit ze sterownikow nie znaleziono.
natomiast jesli walilem sterowniki poprzez setup to wowczas setup nie
wykrywal podlaczonej do kompa (system ja widzial) drukary!!!

teraz jest jeszcze gorzej bo znak po tym ze drukarka jest podlaczona jest
tylko we wlasciwosciach konentratora usb jako urzadzenie nieznane. poprzez
'dodaj sprzet' nadal jest 'podaan sciezka nie zawiera informacji o
sterownikach'..zalamc sie mozna

aha pod 98 drukara smiga, na innym kompie tez jest ok (pod xp) wiec i
drukarka i stery sa OK
usuwalem wszytko, tez wpisy z rejestru ale niestety niktorych sie nie da i
to chyba tych najwazniejszych..ehh juz nie mam pomyslu.

pomocy!