Re: Pomocy - dysk mi siadł

Autor: axial (axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 23:09:58 MET DST

Użytkownik "Quick" <jaceksta.nospam_at_no spam.polbox.com> napisał w wiadomości
> Pewnie jakiś ładunek statyczny załatwił twój dysk. Czy te dane są warte
> więcej niz 2 - 3 K zł
> jeśli tak to jest firma w krakowie i z tego co wiem w warszawie która
takie
> dane odzyskuje.

Ja stawiam na 99%, że "poszła iskra" na kontroler....

DYSKI IDE NIE SŁUŻĄ DO PRZENOSZENIA DANYCH!!!

Montuje się je w PC i ew. wymienia po kilku latach na większe...
Fakt.... taki przypadek zdarza się raz na kilkatysięcy, i przykro, że
właśnie Tobie....

ax

PS. Nic dziwnego, że komputeruy sprzedawane w Polsce się wieszają....
Jak były zawody CHIP-a w szybkości składania PC to z przerażeniem
oglądałem jak goście w stylonowych dresikach składają elementy do kupy.
Przecież równie dobrze można sprawdzać ilość benzyny w beczce przyświecając
sobie zapałką.... 1000 razy nie wybuchnie, ale czasem....

Panowie: mata ESD , opaska, uziemienie....
to tak jak z prezerwatywą na wakacjach :-)