Re: Czy to koniec tej grupy ???

Autor: Zygi (creapi_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 22:25:04 MET DST

Cześć Rafał,

W liście datowanym 17 kwietnia 2004 (09:51:36) jakiś kretyn nabazgrał że:

RB> Boshhhh, mam nadzieję, że ustawiłeś już to zawijanie ?

Ustawiłem, a jakże.

RB> A niech sobie poszerzają horyzonty. Jest do tego kilkadziesiąt tysięcy
RB> grup dyskusyjnych.

Wśród nich pl.comp.pecet, ja wybrałem tę włąśnie i będę tu tak długo jak będzie mi to potrzebne.

RB> Studuijesz psychologię ?

Piszesz książkę?

RB> Trzeba pilnować porządku. Bo z usenetu zrobi się irc. I zamiast
RB> sensowych postów będzie:

To co mówisz ma sens, ale tylko wtedy gdy dodać do tego szczyptę wyrozmiałości. Poza tym zawsze można przenieść się na grupę moderowaną, czego nikt tutaj nikomu nie zabrania.

--
Zygi
GG:1948754