Re: Monitor- zmiana na 19''

Autor: Latet (latet_at_xxx.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 20:55:05 MET DST

> A mozesz napisac, co jest z nim nie tak ? Bo bardzo mnie to ciekawi na co
> tak wlasciwie mozna sie naciac.

Nie z nim, tylko z nimi :-)
Bo juz 2 odesłałem do serwisu, jeden po drugim.

Pierwszy mial ewidentnie uszkodzony kineskop,
sam na to nie wpadlem, ale serwis tak stwierdzil
i dali mi nowy (czekalem 5 tyg.).
Objawy byly takie, ze widac bylo jakby biale kontury
wokół czarnych czcionek i linii, do tego slabsza ostrosc
przy prawej krawedzi.

Drugi egzemplarz - bardzo glosnie bzyczenie (burczenie)
nie do zniesienia, obraz lepszy, ale tez ostrosc niezadowalajaca.

No i zarowno w pierwszym jak i drugim - nie dawało
sie ustawić normalnego poziomu jasnosci - brakowalo
skali i nawet przy ustawieniu na 0 bylo o wiele za jasno.

Pozdrawiam,

latet