Pomocy - dysk mi siadł

Autor: J.S. (jscoolg_at_op.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 19:20:06 MET DST

Witam
Padł mi dysk - samsung 60GB
Nie mam pojęcia czemu tak stało. Dysk chodził w jednej maszynie , potem w
drugiej, a jak go znowu przełożyłem do pierwszej do przestał się uruchamiać
(wogóle nie startuje) Sprawdzałem go na kilku komputerach i dupa padł i
tyle. Chciałbym go naprawić i/lub odzyskać dane Co sie mogło stać ??? Czym
to zostalo spowodowane Jak sprawdzić czy sprawa lezy po stronie elektroniki
?? Dysk to samsung SV6003H z kwietnia 2001 roku (już nie na gwarancji )
Pozdrawiam
Jacek