Re: Zasilanie - zalezy od plyty?

Autor: Robert_ (robert_asWYTNIJ_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 18:18:29 MET DST

> Pytanie: co reklamowac? Zasilke? Plyte? Powypinaja sie
na siebie
> nawzajem i bedzie numer :/ A moze wyluzowac?
>
> --
..ja jak zmienilem plyte z Asrocka K7S8X na gigabyta GA-7VA
to napiecie +5V
spadlo w biosie z 4,87 na 4,68 (zasilacz Fortron) a te
napiecia "-"
pokazywane np. przez MBM5 to wogole sie kupy nie trzymaja.
Jak zapuszcze
program CPUburn to napiecie +5 wynosi teraz wg MBM5 4,60 a
wg aidy czy
speedfana nawet 4,49. Jeszcze wieksze dziwy wychodza jak
podnosze napiecia w
biosie. Komp chodzi jednak stabilnie i nie zauwazylem
zadnych problemow a
uzywam opcji Top performance czyli jakby lekkiego
podkrecenia. Chyba jednak
kupie jakis niedrogi miernik i sprawdze jak to faktycznie
wyglada. Jestem
ciekawy czy te mierniki z allegro po kilkanascie zlociszy
beda w stanie
podac wiarygodne wyniki.. bo kupowanie miernika w cenie
zasilacza nie bardzo
mi sie usmiecha.

Robert