Re: Podłączeniu ineternetu

Autor: marcus075 (ROT13_znephf075_at_ky.jc.cy)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 17:09:23 MET DST

Na obywatelu krzychu oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
wymusiło następujące zeznania...:

> do
> do

kup 2 karty sieciowe i kawałek kabla z wtyczkami, podłącz. tutaj kończy się
sprzęcior i zaczyna software => alt.pl.comp.os.windowsxp

> NTG

[szkoda, zę to nie jest pl.pregierz...:P można by Cie "piętnować":P]
kolego: następnym razem podaj taki oso adres: www.ntg.prv.pl i nie cytuj
całego postu tylko jego kawałek, np: pierwsze zdanie, potem napisz "[cut]"
i podaj ntg.prv.pl, oki?:)