problem z gf 4 mx440 / a moze to zasilacz nie wyrabia ?

Autor: LuLuS (aadriann_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 15:32:44 MET DST

Witam

Mam następujący problem i będę bardzo wdzeczny za jakiekolwiek wskazówki.

        Mam problem najprawdopodobniej z karta grafiki.
Wymieniłem moją starą poczciwą Rive M64 32 MB na GEFORCA 4 MX440 128 BITÓW
FIRMY PROLINK.

Po tej wymianie zaczęły się problemy.
Gry w sumie to się włączają ale :
- albo strasznie skaczą
- albo obraz jest jakiś dziwny
- albo powrót do windowa
- albo samoczynny reset

Obraz w windowsie zachowuje się w sumie poprawnie ( raz tylko zwis po
włączeniu kompa ).
Robiłem 3D marka 2001 SE – 4500 punktów. Jak robię 3d marka zaraz po
włączeniu kompa to sam test wygląda super ale gdy np. włączę 3dmarka po
nieudanej próbie grania to obraz jest dziwny – kolory itp.

Mój pozostaly sprzet :
AMD 900 ( chodzi jako 1000 )
ECS L7VTA
256 ddram
AHA ZASILACZ W KOMPIE 300 W FIRMY CODEGEN

WINODOWS XP
DIRECTX 9

NIE WIEM CZY PRZYPADKIEM KARTA NIE JEST USZKODZONA GDYZ KARTE KUPILEM UZYWANA
( może jest jakiś program który ja przetestuje ?? )
Myślę ze winowajca może być także zasilacz.

POZDR

Proszę o jakieś wskazówki.