Tnie sie dzwiek...

Autor: Marek \(MAROGO\) (marogo2310_nospam_at_wp.pl)
Data: Sat 17 Apr 2004 - 14:03:15 MET DST

Witam !

   Problem jest nastepujacy: w laptopie podczas odtwarzania mp3-jek
zacina sie (co pare sekund) dzwiek. W laptopie znajduje sie karta
dzwiekowa typu AC'97. Mam zainstalowane Win2000 oraz DirectX
8.1.
   Dzwiek nie zacina sie podczas przewijania tekstu lub zawartosci
folderow, natomiast baaaaaardzo mocno zacina sie podczas
kopiowania plikow np. z CD na HD.

Cio to moze byc ? Przyspieszenie sprzetowe dla odtwarzania audio
( w opcjach wydajnosci) mam ustawione na pelne.

Aaa...jeszcze mam w tym laptopie taki maly problemik z myszka (optyczna).
Nie dziala mi przewijanie koleczkiem.Na zwyklym kompie dziala,wiec mysz
jest w pelni sprawna.

Prosze o wskazowki.

Pzdr.
Marek